Tuesday, March 29, 2011

Bekas Boyfriend

Entry je dah hot kan.. hehe. bila citer pasal ex boyfie ni, saya tahu mesti ade gurl2 kat luar tu sentap sambil tarik-tarik cuping telinga kan.. ter rosak gegendang telinga dan terbako rasanya tiub estachio bila sebut2 nama encik bekas kekasih kan..  itu bagi mereka yang ex boyfie dia dulu yang:
  1. tinggalkan dia begitu sahaja.tergantung. (saya penah rasa ni.seyes :p)
  2. curang, main kayu tiga di belakang rumah.
  3. ringan tangan (bukan rajin ya..kena paham tuh. )
  4. kaki kikis ( bukan kikis bulu kaki. harap maklum ) bulu kaki kikis eh? bukan cukur.. ?
  5. ex boyfriend dia ada boyfriend lain.. ( budak2 pas spm tolong abaikan ini ya.. hardcore sgt. :p)

Bagaimana pula bagi mereka yang ex boyfie dia tinggalkan dia sebab:

  1. belajo oberseas bukan obersiti..
  2. tidak setaraf (aku dok umah flat, ko dok bawah jmbatan..mana setaraf.. kann?)
  3. cinta tidak direstui oleh mak pak depa..
  4. tak bole nak ada komitmen byk sgtt ( belajo, keje, family, tok sakit nk kena jaga, pinggan mangkuk byk nak kena cuci, tangkap lipas@tikus, kira kaki labah-labah, etc..)
  5. sebenornya..den tak ready lagi nak becinto-cinto.. heh.

Mungkin ada jugak gurl2 kt luar tu yang masih sayang kt bekas kekasih mereka walaupon bekas kekasih tu sudah pon digelar bekas. bukan bekas nasik. ya. ini terbukti apabila mereka still contact2 dengan ex mereka, search nama ex mereka kt fb, risik2 citer tentang ex mereka dengan housemate2 ex mereka, pura-pura ter'lalu di depan rumah ex mereka, ter'add di fb, ter'miskol, ter'msg dan sebagainya..


Yang paling kronik, sebok nak tahu siapa gf baru si ex tu tadi..stalker fb 'gf' si 'ex'.." ehemm.. Cik M bukan nama sebenar.. saya lah A bukan nama sebenar, awek baru kepada dot dot dot, bekas kekasih awak.. :)


Jadi kepada kaum2 hawa di luar saya..cehh..hehe.. lupakan lah encik2 ex bf anda sekalian. mulakan hidup baru bersama org2 yang sentiasa menyayangi anda ok!


P/S:

  1. Forget who hurt you yesterday, But dont forget who loves you tenderly today..
  2. officialy saya bahagia bersama Encik dot dot dot saya :)


1 comment:

  1. canner pulak kalau saye tinggalkan die? hehe :P

    visit my blog linna-budokphuto.blogspot.com

    ReplyDelete